onsdag 16 juni 2010

semester nu!

Gott och vakna. Inga plikter som kallar eller någonting.


Men vi var tvungna att gå och lägga om våra lån på huset. Men det är inte så mycket och hurra för. Det är inte många hundra tusen vi har kvar på detta. Sedan var vi och åt på thai-restaurang, buffé. Det var riktigt gott.
Jag ska ha mina astmamediciner men det är bara restnoterat.
Det har det varit över en månad. Snart har jag ingenting kvar. Men dit vi ska åka på semester, där fanns det så äntligen kanske jag får mina mediciner.
Det är härligt väder ute. Det är helt underbart. Det är skönt.
Nu känns det att man är ledig också.Men dit vi ska åka på semester, där fanns det så äntligen kanske jag får mina mediciner. Det är härligt väder ute. Det är helt underbart. Det är skönt. Nu känns det att man är ledig också.

Inga kommentarer: