måndag 9 augusti 2010

länge i sängen


Jag låg och drog mig lite länge i sängen idag. Det kändes så gott och få vila ut sig ordentligt, mysigt och så. Men jag hade ju ställt klockan på 8.29. Kyss mig och god jul! Jag vaknade klockan 10 här. Så att det blev corn flakes och fil med kaffe och sedan sista klicken med blåbärspajen här nu. Usch, säger jag bara. Det är skönt att få tänka här hemma. Det är lite mysigt. Bara tre dagar kvar, sen ska jag börja jobba. Vad tiden går fort faktiskt. Man kan inte fatta. Det var nyss början på juni och nu är det augusti.  
Vi får se vad det blir av denna dagen här. Jag kanske ger mig ut och plockar lite mer blåbär i skogen. Men jag vet inte än om jag orkar. Jag känner mig inte pigg.
Sen har jag bestämt mig att jag ska börja träna här i höst också.
Smör steka kantarell på en  rostoast.

Inga kommentarer: