torsdag 15 mars 2012

Oj vilken härligt

Oj vilken härligt natt det var, jag sov hela natten utan att vakna en gång! Det var riktigt skönt att få sova så här underbart i natt! Det kanske berodde på att Jönsson och jag var ute på en riktigt härlig promenad på kvällen. Jag tror att det är därför jag sov bättre, man kanske ska gå promenader och så.
Det var skönt, för jag fick en halvtimme längre att sova också. Jag gick upp och tog min frukost och duscha mig – plus i kanten för mig, för jag hann till och med sminka mig! Så jag sminka mig och gjorde i ordning med. Jag tog mina lila strumpor med svarta prickar på från Happy – dom är jättesnygga! Det var ju ett pris på dom också men det var lite trevligt att få använda dem! Jag tror jag ska satsa på ett par till, så jag tror jag ska gå ner till Åhléns och köpa ett par andra i olika färger – det är härligt nu på våren!


Nu ska jag gå till Singbar (tror jag det hette) och käka buffé med kinamat – smarrigt. Det är riktigt trevligt att göra när man har studiedag.
Vi har haft en brandgubbe här, som har pratat om olika saker. Jag fick en Aha-upplevelse – man köper ju en sån där vinda och har all sladd i, men då säger han att man ska dra ut allt som sitter i, man ska ha kortare sladdar, så det blir kort och rakt. Jag får se över alla mina el-ledningar – jag är ju en liten slarver-maja på det! Sen slängde jag upp min brandpulversläckare till mamma, men den kunde jag ju ha haft kvar i lägenheten, men så tänkte jag ju inte då. Det var bra att han kom och vi fick information! Jag trodde det skulle bli töligt, men det blev det faktiskt inte!

Nu får vi se vad som händer och sker idag.
Det är ju vattenpass ikväll, det får man ju inte missa! Det är faktiskt härligt! Ja så var man på den goa vattenträningen och det var riktigt roligt faktiskt för det var inte den som brukar ha det. Och det blev mycket mer inspiration kände jag. Det var roligt att se hur hon har växt för hon var inte så bra förut. Det var så roligt att man nästan inte ville gå upp. Det var väldigt trevligt. Jag bara gjorde i ordning mig när jag kom hem och gick nästan och la mig med en gång. Men jag kom ju till sängen och satt och tittade lite på Lyxfällan men jag kände att jag måste gå och lägga mig.

Inga kommentarer: