fredag 16 mars 2012



God morgon. Fredag nu, det är härligt och gott. Jag tvärvaknade i morse, men jag skulle ju inte gå upp då. Jag vaknade vid fyra-tiden och tänkte, vad gott att jag får somna om!

Vi får se hur dagen blir. Zassi var lite piggare idag och busade lite grann. Samma Zassi som hon brukar vara. Så att vi får se hur det blir med henne och så. Nu ska jag jobba här en sväng.
keba pizza
 Efter jobbet tog jag och kollegan en runda till pizzerian Mamma Mia, plötsligt fick jag ett samtal från Jönsson. Han kom ner till oss. 
Vi käkade gör go pizza med en öl. Efteråt köpte jag kattsand till katten, sen tog vi den tråkiga bussen hem. Det är så typiskt att någon försöker åka gratis och tjafsa med chauffören, det är inte chaufförren som bestämmer priset, så det tog längre tid med bussen hem. Men nä, jag orkade inte vara hemma. Tokig som jag är så åkte vi tillbaka till stan och tog oss en öl på backstage. Puh, nu sitter vi i soffan och glor på hockey, inte så kul men det börjar en bra film snart, Jag tror att jag ska hoppa in min mysoverall…



Inga kommentarer: