onsdag 14 mars 2012

kanske blir en bra


Det är faktiskt väldigt bra på morgonen här! Tur att jag har min riskokare! Jag kan sätta på ris, och samtidigt gå in och göra i ordning mig själv! Jag har faktiskt tagit bort Corn Flakes, jag tar K Special till frukost. Det är härligt ute, solen börjar komma fram!

Jag var tvungen att ta fram min vårjacka, jag kände att jag behövde ha den nu, faktiskt! Jag tog bort min tjockare jacka, det kändes härligt att ha en tunnare jacka på sig, men det var lite kallt… Men typiskt, så gjorde vi en sightseeing runt ett område här i morse med bussen, han satt i andra tankar, chauffören, och körde fel! Vi åkte runt två vändor på ett ställe, men sånt kan hända för vem som helst! Men nu ska jag fortsätta och jobba och greja här, så ni får ha det så bra!

Ja det är tur jag har ett roligt arbete med varierande uppgifter, ibland med många steg på dagarna.

Jag var helt slut när jag kom hem men lättad att Zaffi inte var instängd i klädkammaren. Jag lade mig i sängen med en ljudbok.

Jag fick ett samtal av Jönsson. Vi bestämde oss att ta en kvällspromenad. Det var helt underbart att få komma ut lite. Det är alltid trevligt med sällskap på promenaden.

Nu blir det soffan med jönsson, vi ska se på efterlyst och fuskbyggarna.


.

Inga kommentarer: