fredag 20 april 2012

helg snart

Ja, så har den här veckan knallat iväg och gått så fort. Kan inte begripa vart den här veckan har tagit vägen överhuvudtaget.
Jag visste nu att jag behövde inte anstränga mig och cykla och så. Vi struntade i det idag för det skulle bli oväder.  Det har inte börjar regna än men det sa dom på yrvädret att det skulle göra. Nu ska jag knalla vidare här. Idag ska jag vara i dom yngre åldrarna lite granna.
Få se hur det blir här under helgen.  Denna helgen tror jag det blir väldigt lugnt för jag har måsten. Städa, tvätta och greja hemma vad är det för något egentligen? Det är inte så himla kul och göra, men man måste göra i ordning sitt hem så man trivs där också. Men jag har ingen större lust. Men jag har ju fått slängt lite skräp och sådär. Vi får se. Efter jobbet gick jag faktiskt till Hemköp. Det är inte några höjdar mataffärer runt omkring mig här så man saknar ICA Kvantum Jätten faktiskt. Men jag gick in och handlade det jag behövde. Så var det en före detta jobbarkompis som gav mig tips på en Tacogratäng så den köpte jag köpte lite ingredienser kvar. Jag hade ju blandfärs hemma men nu är det slut på den också så jag måste åka upp igen.. Nu ska jag försöka göra det på lördag här.
När jag kom hem bara la jag mig ner. Jag orkade ingenting. Jag var helt slut. Det var som om någon hade slagit en plank i ansiktet på mig. Sen gick jag upp och hörde på dansbandsdags på radio Trollhättan. Det var väldigt trevlig musik så jag satt och lyssnade på det. Sen såg jag på Postkoden och sen Lets Dance. Ja, nu höll han sig inte kvar längre Fritiofsson. Ja, tio kröp jag ner i sängen och la mig för jag orkade inte med något mer.

Inga kommentarer: