tisdag 26 juni 2012

sover gött


Usch vad man var seg till att vakna, det var tur jag fick sms eftersom jag glömde att ställa klockan. Jag gick upp och duscha mig och sen gick jag och la mig en stund. Sen gick jag upp igen och åt frukost och så.

Sen träffade min fodervärden på Överby. Sen gick jag runt och strosade och hittade faktiskt en benvit tröja för hundra spänn, så det var ju billigt och bra! Sen tog vi en fika.

Jag åkte hem sen och tog det lite lugnt. Jag gick och la mig tidigt.

Det var inte så mycket att se på där ut, de sa att det var rea, men jag tycker att det var så mycket. Rea för mig, då ska det vara under hundralappen, om man ska köpa nåt. Idag är det tre hundra om man ska köpa nåt, och det tycker jag inte billigt, när det är halv priset. Jag gick och titta lite grand, så det var ju bra.


Inga kommentarer: