fredag 6 juli 2012

livet är sååå underbart

Det är så underbart i mitt liv just nu, det känns gott! Jag sover länge på morgonen, tar det lugnt och går i min egen lilla värld här och jag kanske får lite samtal och det är så gott! Fy sjuttsingen var gott det är att bara vara och bara kunna göra vad man vill.

Nu sitter jag på min underbara balkong och äter lite frukost, klockan är halv elva, men jag bryr mig inte vad klockan är egentligen.

Nu får vi se om jag får nåt gott samtal idag eller inte – jag vet inte om det blir nåt, om nån ringer och bara säger ”Hej” – det är skönt bara det! Vi får se vad som händer under dagen.

Nu ska jag börja packa för att resa iväg i några dar och komma ifrån detta, men jag tycker det är skönt här, jag trivs i min lilla lya här faktiskt!

Det trodde jag aldrig att jag skulle göra efter ett år här. Det är gott att ha balkongdörren öppen, gott att bo högst upp – det är skönt och härligt! Vi kanske hörs av mer, ha det så bra!
Jag vaknade i min ensamhet och det regnade. Det var alldeles blött ute.

 Jag tog mig en sväng ner till stan och beställde tid för mina ögonbryn. Jag kände att jag fick göra det jag behövde. Sen gick jag in och tittade på kamera. Jag investerade mig en S 9300 Nikon. En vinröd, jättetjusig kamera. 16 pixlar var den på.


Sen var jag in på Max och åt. I regnet gick jag där. Dom tog mycket för att noppa ögonbryna. Jag höll på och svimma, 230 kronor för att noppa ögonbrynen och permanenta dom. Jag tycker det är ockerpriser på stan. Dom höjer allting.

 Sen hem och packa och greja och dona. Jag hittade inte mitt mobila bredband som jag hade. Jag höll på att leta ihjäl mig här men jag fann inte det faktiskt. Så jag tänkte jag får chansa.

Inga kommentarer: