fredag 31 augusti 2012

nu är jag är igen

Jag kanske knorrar lite grand att jag inte har bloggat så mycket den här veckan, men det har varit så fullt med arbete och allting man ska göra, så det har bara gått sin gilla gång den här veckan. Och jag har haft lite besök, med det är gott att börja med alla rutiner igen. Nästa vecka börjar vattenpassen igen, och det ska bli skönt att komma igång och röra sig igen.
 Den vanliga vardagen igen, det ska bli underbart! Jag vet inte vilka pass jag ska gå på, jag har inte bestämt mig. Får se om jag får min baddräkt också som jag har köpt. Jag funderar på att åka ut till Överby idag och köpa mig en ny ryggsäck, så jag kan ha baddräkten på ett ställe och matsäcken på ett ställe. Så slipper jag ha två kassar med mig på morgonen.

Vi får se, jag har inte bestämt mig om jag orkar åka ut. Men det är lite kul att få åka ut på en liten resa, en tripp och sådär. Det känns väldigt gott! Men ni får ha en bra fredag, så får vi se vad som händer! Så får vi se vad jag kan hitta på för mat nästa vecka också!

Inga kommentarer: