torsdag 25 juli 2013

De har vart så trevliga och sociala

God morgon på er alla på bloggen. 
Vad roligt att så många läser min blogg!

 Vilket trevligt sommarlov jag har haft, helt underbart. Trodde aldrig jag skulle få så roligt i mitt liv. Jag har haft fullt upp hela tiden med att träffa folk. De har vart så trevliga och sociala. Och min älskade pojkvän – vi hittar på väldigt mycket. Det känns ju väldigt trevligt att man kan komma ut på små utflykter och göra lite småsaker. Det behöver inte vara något märkvärdigt, bara och komma ut bland folk. Jag klarar inte av att vara inne. Enda minus för mig är ju att jag har inte tränat något på hela sommaren. Nu får det bli ett ryck här när vattengympan börjar i september. Då ska jag gå in stenhårt och träna och försöka och ta detta. Men jag tycker inte det är roligt längre, jag vet inte vad jag ska hitta på och göra. Men jag funderar på om jag ska ta stavarna idag och gå ut – men nej, det är för varmt. Det är mitt på dagen och det är allt på en gång.

 Nu ska jag ut på en tripp idag. Jag ska följa med min boyfriend till en kollega som han har jobbat ihop med. Vi ska åka ner till dom och hälsa på. Det ska bli spännande. Ja, allting händer. Så ni får ha en trevlig dag. Ännu en trevlig dag igen. En härlig biltur runt och vi hamnade hos en före detta jobbarkompis till honom. Vi blev bjudna på middag och det var jättegod middag. Det var grillad kyckling och potatisgratäng och god sallad. Så fick vi efterrätt men egentligen får ju inte jag äta kladdkaka med vispgrädde men det var riktigt smarrigt och gott. Trevligt och träffa hans gamla folk. Det var riktigt roligt och sitta och prata. Men de pratar ju mest om bilar på tvären och på längden och jag fattar ju nada, men det är bara att vara snäll och lyssna. Det gick ju bra. Så tog vi bilen hem och nu ska jag lägga mig. 

Jag bara gruvar mig för i morgon bitti. Jag ska upp tidigt och ta bussen redan halv 8 på morgonen. Usch, urk! Gå upp så här tidigt på morgonen. Det är inte kul, men jag ska försöka. Så får ni ha en trevlig kväll och så får ni ha god natt.

Inga kommentarer: