söndag 21 juli 2013

Zaphira har hittat en ny sovplats

Det var lite hett på bussen på hemvägen ifrån min boyfriend.

Zaffi blev så glad när jag kom in. Godis, godis, godis ville hon ha!

Sen slängde jag på en tvättmaskin och så gick jag bort till affärn och handlade filmjölk som fattades till frukosten här i morgon. Sen satt jag och pillade med min logga här på bloggen. Jag tror att jag lyckades bra. Vet inte vad ni tycker? Ja, det har jag gjort.

Sen kom min pojkvän med sin cab och vi tog oss en sväng ner till stan och tittade på avslutningen på fallens dagar med  fyrverkeri. Det var riktigt trevligt och se. Vi stod på ett annat ställe nu och tittade. Det var riktigt givande och mycket härligt och se därifrån.

Sen körde han hem mig. Det är väl typiskt Västtrafik som inte kan fixa bussar som går hem till olika ställen när det är sådana här festivaler. Jag tycker kommunen skulle satsa på att det skulle gå bussar. Man kunde ha en app där man trycker in vart man vill resa och att man kan förbeställa om man vill gå på den här slutfestivalen. Då visste man precis vart man skulle köra. De behöver inte sätta in alla bussar i stan men man kunde få välja då och kunna se att man är bokad till den tiden och kommer med. Jag tycker det är synd när dom ordnar dans nere på slussarna. Det är ju inte alla som har bil och kan ta sig dit ner. Det är inte kul.

Men nu ska jag krypa ner i säng och inte sitta uppe halva natten här så ni får ha det så bra.



 
Zaphira har hittat en ny sovplats


Inga kommentarer: