måndag 16 september 2013

Är det redan morgon

Nu ligger man i sängen och hör hur det skvalar ute på morgonen här. Ja, man har nästan ingen lust att gå ut i detta vädret. Det är så gott och ligga i sängen och sträcka sig och morna sig. Det är helt underbart.

Nej, nu får jag kuta upp och börja duscha mig och göra i ordning mig till jobbet. Jag får köra igång här nu. Ni får ha det så bra och en trevlig vecka. Det är en ny arbetsvecka och alltihopa.

 Måndag eftermiddag är väl inte så himla kul, jag får dropp sju veckor till för vitaminer till min kropp. Sen tog jag bussen hem, och så kom boyfriend dit. Det skulle komma en hyresgäst och titta på lägenheten, men den dök ju fasen inte upp, det var rena skiten. Jag gjorde i ordning lite kyckling och ris, plockade i ordning maten och hängde fram kläder, så gick jag och la mig. Jag blev lite putt och så där.


 Så får ni ha det jättebra!


Inga kommentarer: