tisdag 26 november 2013

blanda komplettering från lite ?

Detta hände förra veckan har gått, på fredagen flyttade min inneboende ut, han städade väldigt dåligt, tyckte jag.

 Sen for jag till boyfriend och sov över, det var jättemysigt och jättegott. Sen kom vi upp lite tidigare, så gick vi på loppis och träffade jättemycket roliga folk. Många som jag inte har sett på väldigt länge, väldigt trevligt. Och jag träffade ”finansministern”, det kändes jättebra. Sen for vi bort till mig och tog tacoskväll och myste och pyste och tog det allmänt lugnt. Vi kände inte för att göra så mycket.

 På söndan fick han ett stôlleprov, vi tömde mitt förråd! Och jag sa ”Jag tror inte jag mäktar med att göra det här!” Jag fick ju panik sen, men… 

Fy sjuttsingen vad tandläkare är dyra! 1600 för bara undersökning och laga en tand, vilka priser, det är hutlösa priser! Jag tycker inte det är någon konkurrens på det heller nu längre.

 Sen hade vi friluftsdag, och jag gjorde lite annorlunda, jag hade hand om en rörelsehindrad, och där upptäckte jag mycket som var skavanker med kommunens gator och så där! Så är det, nu är det tisdag eftermiddag.

 Det var så gulligt, ”finansministern” kom bort till mig och tittade på pappren och så, det kändes jättebra! Hon är så noga, det var tur att jag fick lite sällskap, jag hade inte orkat ta tag i dom här lådorna. Jag fick nästan panikångest, jag skrev till henne att jag inte orkar göra nånting. Men nu har jag gjort det i alla fall! Så har jag handlat ett nytt köksbord till uthyrningsrummet, och en tv-bänk. Så får ni ha en trevlig eftermiddag, och ursäkta att jag inte har skrivit så mycket.

Inga kommentarer: