tisdag 30 mars 2010

God morgon, det är tisdag.

God morgon, det är tisdag. Jag ska i alla fall försöka gå till jobbet idag. Jag ska först gå på läkarbesök så får vi se vad han säger om mig. Jag är ju tätt och igen men jag känner att jag inte vill sitta här hemma isolerad. Det måste ju finnas mediciner för detta tycker jag. Jag vill inte gå såhär och vara slemmig och sådär.

Ja, men jag ska försöka i alla fall. Sedan ska jag träffa en journalist i eftermiddag. Då kan jag inte vara såhär. Sedan har jag filmkursen ikväll.

Jag fick lite akutmedicin för astman, och så fick jag penicillin och lite andra mediciner. De verkar väldigt vettiga och trevliga där, och ett gott bemötande. Så har jag varit och jobbat efter detta, men jag har varit så hes, så jag har inte kunnat prata normalt med barnen. Det kändes jättejobbigt. Nu ska jag äta lite potatis och köttgryta med Henke, och så ska jag vila mig på eftermiddagen. Sen ska jag på filmkursen som Dyslexiförbundet FMLS har, mediaprojektet.

Inga kommentarer: