onsdag 31 mars 2010

jon blund kom inte i natt

En för skit natt lite sömn, har jon blund kom inte i natt. De ynka timmar jag faktiskt sovit har det varit oroligt och jag har vaknat varje gång jag vänt på mig. Vilket varit ofta. Men inatt var det värre än någonsin. ...Peppar, peppar ta i trä här verkligen. Idag mår jag mycket bättre faktiskt.


Det är så härligt, vi kan åka ihop idag min älskling och jag. Det känns gott. Så att nu slipper jag springa ut till vägen. Det är helt underbart.
Nu ska jag äta lite frukost här och göra i ordning mig. Så att jag känner mig lite bättre och bättre i rösten och inte sådär tät.
Så får vi se om allting hjälper med medicinerna jag fick – antibiotika, 100 mg i 10 dagar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta en god frukost.
Jag var på jobbet, det bara krångla och krångla med allting, CD-rommen som jag skulle sätta in i PC-kanonen krånglade hela tiden, det var inte alls roligt. Så såg jag att det var soppa på jobbet, usch, nej, jag vill inte ha nån soppa idag! Så jag ringde till en jobbarkompis som var ledig, hon skulle till läkaren. Jag har ju min lunchrast på 40 minuter, så hon kom och hämtade mig, så stack vi i väg och åt mat nere på Innovatum, det var väldigt gott! Sen var jag och hade lektion, det var väldigt trevligt. Men ni får ha en bra dag, så ska jag fortsätta jobba, jag ska göra i ordning påskgrejer till i morgon.

Restaurang och Café Innovatum
Flygande Jacob med banan och jordnötter samt ris

Inga kommentarer: