onsdag 23 juni 2010

var i stan

Blommor från trädgården.

Det var inte så fint hos pappa.

jag åkte köpte lite blommor så han har fint till midsomma.r

Lunch på stan idag och vi åt Bohuslåda med skirat smör.

God morgon på er alla bloggare!

Klockan är 8, jag vaknade tidigt idag. Jag blev jätteglad att jag kunde gå upp lite tidigare, så jag ska göra färdigt sista med städningen i vardagsrummet. Det ska bli gott att bli färdig. Jag har packat upp allt som vi har haft med oss och diskat i ordning, så det känns skönt. Det är helt underbart!
Ni får ha en bra dag, så får jag se om det händer något mer under dagen här, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Vi tog bilen upp till stan och slängde lite skräp – vi hade rensat lite här hemma och plockat undan, så fick vi gjort det. Sen provkörde vi en bil och titta på det.

Sen var vi vid pappas grav och det såg för djävligt ut, så jag köpte lite blommar och satte där, nu till midsommar, så det blir lite fint till honom. Det känns gott att ha gjort det.

Vi gick till A och O och åt Bohuslåda med skirat smör och potatis. Gud va gott det var, det var härligt och god mat.

Sen hyrde vi två Wallanderfilmer som har kommit ut, vi får se hur de är. Sen tog vi varma smörgåsar här hemma.

Inga kommentarer: