söndag 24 juni 2012

övergiven


Jag har varit ensam och övergiven hela helgen. Ingen har varit och hälsat på mig och jag har inte varit bortbjuden heller, så jag har inte gjort något speciellt denna helg. Jag tog det väldigt lugnt och slöa. Jag tog mig lite av det man ska äta, sill och potatis och sånt.

På söndagen tog jag en promenad ut och köpte mig faktiskt en pizza, jag tog mig faktiskt en pizza att äta. Jag kände att jag behövde komma ut lite, jag hade inte varit ute sedan i torsdags.

Helger är det värsta jag vet
 – jag hatar helger! Och semestrar över huvudtaget. Det är bättre med måndag till fredag och jobba, för då vet man vad man gör. Nu önskar jag att jag jobbade istället för att ha semester. Nu kanske jag blir lite vov-vakt här, vi får se hur det går med Zaffi och vovven, vi får se…

Inga kommentarer: