tisdag 10 juli 2012

det är skönt


God morgon. Man vaknar och går upp och äter lite frukost på den underbara balkongen. Tar det lite lugnt och läser tidningen. Så gosar jag med Zafira lite granna. Hon är så god och skön och trevlig. Så det är ju perfekt. Få se vad jag hittar på idag. Jag vet inte men nu har jag gått och lagt mig en stund till. Ska jag ligga och vila mig och päsa idag. Ta det riktigt lugnt.

Jag har satt på en tvättmaskin i alla fall. (Jag bör diska också idag). Jag tar dagen som den kommer. Jag behöver dammsuga här och jag skulle göra det och jag skulle göra det…, men jag lägger mig och vilar en stund för det är ingen som springer över mina grejor och att jag skulle packa upp och sådär. Och jag är så nöjd med min kamera. Jag tycker det är lite roligt. Men ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: